varför?

VARFÖR HÄNDER ALLT DÅLIGT ALLTID MIG?! 
 
Var på maxi förut med Nattis, vi gick dit i spöregn, så jag ville inte hålla mobilen i handen, så jag la den i bakfickan (för att ni vill veta) och sen gick jag på toaletten precis när vi kom dit & då ramlade mobilen ur bakfickan precis när jag skulle sätta mig ner. KUL VA?! Så nu fungerar det mesta men kameran är paj & man kan inte prata i telefonen, pågrund av att det är vatten högst upp i telefonen.. Så imorgon ska jag gå till 3 & be dom laga den & går det vet jag inte vad jag gör... Tvingar dom antagligen.. (y) 
 
Skulle bara säga det att.. JAG ÄR KLANTIG. Tack för mig, nu ska jag fortsätta blåsa lite med hårblåsen i telefonen utan resultat.. CIAO
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0