boy you are amazing

tjena, har inte orkat blogga sen jag kom hem, men somsagt så bloggade jag inte i helgen, men den har inte varit så speciell och.... eller jo, det var jennys sista helg nånsin i arkö, helt sjukt vad jag komemr saknar dig nästa sommar, men ja ska ju i och för sig inte ut dit lika mycket då.. iallafalll, det vr ju kräftskiva i arkösund den är helgen och jag, jenny och sofie käkade hos jenny, eller åt och åt.. HAHAHHA!
sen kollade jag, jenny, sofie, jonte och markus på saw 3, u-s-c-h! såg 2:an i förrgår och ändå tvingar jag mig själv att se 3:an med. innan skolan börjar har jag säkert sett alla igen.. för tillfället gör jag inte så mycket. musik och facebook. imorgon träffar jag elin & michelle, och någon dag i veckan träffar jag älsklingen sofia som jag inte har träffat på en månad eller något. och på torsdag börjar augustifesten, tagga!
nu ska jag fixa en sak.. bara jenny som fattar. usch säger jag bara.
hörs imorgon babes, puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0