but boys don't cry

hej! fia gick hem nyss för en stund sen för hon skulle träna, och jag fick nyss reda på att min lön kommer imorgon istället för den 15:de, jag mår bra! :)
igår kom michelle till mig någon gång vid 11, vi fixade oss lite, sen drog vi ner till maxi, mötte elin, och gick runt i 6 timmar... sen till mig och hämta lite saker, sen till elin. michelle och jag sov där inatt, och vid 2 inatt kommer michelle med att hon ligger utanför madrassen så vi fick börja styra med det, sen låg vi på madrassen på golvet ändå, en typ 90 cm bred madrass (?) men jag sov rätt skönt eftersom jag puttade ut michelle från madrassen, hihi!
jag och michelle vaknade vid halv 10, då sov elin för fullt, elin vaknade vid 10 och då somnade jag igen, och vaknade vid 11.. sen följde jag michelle till rese, eller nästan iallafall, och jag drog hem. sen kom fia och vi drog ner till maxi för hon skule pront köpa lite saker så jag masade mig ner dit med henne, sen gick vi hit och käkade nudlar, MMM.
uppdaterar senare, PUSS



haha, och så min glada syster där med.
tider


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0