det var mig ett himla spring i den här dörren

första dagen i skolan avklarad... vad ska jag säga? det är inte tråkigt, inte roligt. roligt att träffa alla igen men inte att gå upp klockan typ halv sju på morgonen, usch.
efter skolan drog jag mig hem, åt lite, och sen till stan där jag mötte michelle. vi träffade ella en snabbis med!
snart ska jag dra på någon film, men vilken? ingen aning.
imorgon ska vi till himpa och gå tipspromenad, kul...
och förresten, jag är rätt avundsjuk på jonathan, som är i spanien nu, och ska vara där i två veckor, han kommer ju vara värsta negern när han kommer hem! :( 
nae, nu orkar jag inte skriva mer! ni får en bild, hihi. later



HAHAHA kolla vad jag hittade! typ älska utsvängda byxor eller något..
bästa barnsomsvänner, älskar er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0