I can be your friend, I can be your homie

kul att om gör om våran tvättstuga, och börjar borra, och vetifan vad dom gör, men det låter som om dom ska spränga hela huset, och såklart hade jag sovmorgon just idag som dom börja extra tidigt.. i-r-r-i-t-e-r-a-a-a-a-a-a-a-d
hej! somsagt så var jag på bio igår, jag saknar dig, den var så sjuuuuukt bra, så alla borde se den, det rä ngo den sorgligaste film jag sett, helt ärligt. iallafall, skitbra.
idag vet jag inte vad jag ska göra förutom skola, ingenting tror jag. bara vara hemma. och plugga måste jag med göra! båda med bilden, krönikan & no. och på fredag sover jag hos michelle, och på lördag åker jag ut till arkö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0