loca

hej på er. jag bloggade inte i helgen, för ja hade inte med mig datan till arkö när vi bara var där över helgen.. nu har jag precis packat upp och är helt slut, har jobbat hela helgen. lite om min helg då.. i fredags kom ja ut vid 6, satt med vendela, amanda och marcus vid kiosken ett tag för marcus jobbade... sen gick jag, vendela och amanda och duscha, sen nattpromenad med amanda, vendela, marcus o, macus å, sara och krille. och igår jobbade jag kväll, och sen kollade jag, nattis, sara, krille och marcus åhs på film hos krille, sen gick jag in till mig och då var linus där, vi spela kort och snacka till typ 1, sen la jag mig eftersom jag skulle upp 8 imorse för att jobba. och slutade vid 3, då åkte vi hem direkt för de var så dåligt väder. idag ska jag göra nada, bara vara hemma, och förresten, såg i tidnigen att det ska komma åskväder från nordsjön eller vad det heter, de ska drabba HELA SVERIGE?! okej, jag är rädd.
på onsdag fyller min bebis jenny 15, GATTIS BABE!



jag älskar dig bästavän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0