sweet home

H-E-M-M-A! har precis käkat lite tacos med la familia. och packat upp har jag med gjort. duktig.
sitter just nu och snackar med juchert, saknar dig bebis! men nästa vecka får ja träffa henne. och vet ni? hon bor i stan nu och inte långt ut i skogen typ en timme här ifrån, jag mår bra! och den 15 får jag min lön. hög summa! :) och den 17 börjar augustifestivalen. och jag ska träffa massa underbara och saknade vänner i veckan eftersom jag har varit borta i tyåp en månad sammanlagt nu. jag är förvirrad, vad är det för dag? tisdag? ja. för jagå kte hem från elin idag och jag visste att jag skulle hem på tisdag. ye. oj vad virrig jag är.. slutar skriva nu.


Kommentarer
Postat av: julia aka juchert

okej du och jag ska gå på augustifesten, typ bo där? :D<3 saknar dig min bajs

2011-08-02 @ 21:09:32
URL: http://sparklinglife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0