to the country

hej på er. gårdagen blev rätt... lyckad. sofi och jag drog oss till folkparken och tog en glass och levde livet! sen åkte vi till henne, fikade med några som var hos dom, sen vid 8 tänkte vi att vi drar till lillsjön och badar & grillar marsmellows, så det gjorde vi. cyklade fort som attans till affären och köpte grill, choklad och marsmellows, och så kom vi till lillsjön runt 9... badade, sen började det regna så vi gick bort till regnskyddet och grillade och hade det sjukt mysigt. hennes föräldrar kom och hämta oss runt 11, för det började bli himla mörkt, eller ska jag säga svart? så skjutsade hennes pappa hem oss till mig, vi hämtade lite grejer hos mig, sen åkte vi hem till sofi, käkade lite till, och hon har världens gulligaste katter som förfarande är kattungar, åh! och nu är jag hemma. duschade precis och ska snart börja packa igen, ikväll drar vi till arkö! och min älskliiiing är där, vi ska bada osv..
ni vet hur det blir när jag säger att jag ska blogga i mobilen när jag är borta.. jag glömmert och jag har inte ens tid, så.. den här gånger säger jag: jag kommer inte blogga i helgen, hihi!





bild från i förrgår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0