volim te

vad vore jag utan dig? mitt liv skulle vara ett stort misstag. det finns inga ord som kan beskriva hur glad jag är över att alltid ha dig vid min sida. du finns när jag är glad, du finns när jag är ledsen. du finns alltid. en vän som du borde alla ha, en vän som du behöver alla ha. när jag mår som sämst peppar du alltid mig, och får mig må bra som aldrig förr. din personlighet är den bästa, har aldrig träffat någon som du. har aldrig träffat någon så full av energi och lycka. du får mig att må bra. du är ängeln gud har skickat ner till oss.
en bättre person än dig får man leta efter, jag vet inte hur jag ska förklara med ord. allt jag har kvar att säga är att
älskar dig mest jenny svensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0