dance like there's no tomorrow

Sitter och webbar med Feliciaaaaa, kvällen ska jag ägna åt pluggning, eller jag ska läsa svenskan lite.. jag vill inte att boken ska ta slut, för den är så bra, haha I'm I saying this? Men den är faktiskt jättebra, sen är det bara alla uppgifter kvar.
Två dagar kvar till idolfinalen, vem ska vinna? Robin, för Amanda är så överdriven på något sätt, visst hon är rätt grym på sin grej, men jag tycker nog att Robin förtjänar att vinna mer än Amanda. Känner faktiskt att det inte ska bli lika roligt att åka till globen nu när Moa inte är kvar i tävlingen. Men vi får hoppas på det bästa! 



- bild i repris - sorry for that, men jag har inga nya bilder åt er. Bebo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0