GÄSTBLOGGARE MICHELLE, OH YEAH!

Hej alla beccas läsare!
Jag heter Michelle, och jag är Rebeccas storasyster, som ni kanske redan vet! ;)
I kväll skulle det varit utgång för hela slanten med mina fina vänner .. men eftersom sjukdomarna tar över så blev det ändrade planer! Sitter i stället och webbar med becca, lika tröga som alltid :') hihi! 

Rebecca, min allrafinaste syster. 
Du är helt jävla underbar. Du är mitt solljus.
Med dig har jag alltid ett brett leènde på läpparna. 
All din energi & glädje, du är bäst. 
Vad skulle jag göra utan dig?
Du och jag genom eld. 
Jag älskar dig. 

Nu ska jag avsluta det här superlånga inlägget med att säga att .. JAG KOMMER TILLBAKA! det kan ni ge er på. 
Nu ska jag gå och kräkas av min äckliga hostmedicin, mums! Vi hörs någon annan gång, PUSSILUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0