du gör mig lycklig, vet du det?

hej bloggläsare! längesen, men jag orkar inte blogga på mobilen, allt blir så litet & fy, blä!
nu är jag hemma från arkö och kalas hos kusin. snart ska jag packa om på nytt för att vara hos elin ett par dagar när familjen drar ut till arkö igen! så är det någon som vill ses på stan eller så, smsa! :*
musiken är verkligen allt. musik gör mig alltid glad.
inga bilder i dehär inlägget, för det första så hinner jag inte nu och jag ahr inte tagit så mycket, deet enda jag har gjort är att sovit i solen och umgåtts med ormar, tummen upp! naedå, men på torsdag kommer min älskling jenny ut till arkö, jag älskar dig. jag ska bevisa att jag vågar bada, där det finns sjögräs.
du gör mig lycklig, vet du det?
bloggar ikväll hos elin, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0