du vet att du hamnar på grillen

hej på er! sitter hos elin och kollar på gamla foton och dricker cola. snart drar vi ut till hennes land i sanden, har aldrig varit där så de ska bli kul, kommer hem på tisdag eller onsdag. dom senaste två veckorna har jag varit i arkö, har bara chillat och badat massor, dock inte solat eftersom vi inte har haft direkt kanonväder.. men vi är glada bara det inte regnar... ja, det är väl det vi gör, badar och chillar. massa myiga nattpromenader. häromdagen gick jag, amanda,´sofi,marcus,marcus,agge och nattis uppför en asmörk grusväg, men sen kom man in till byn.. aja, ingen fattar ändå...
snart ska vi fixa det sista och åka till landet. blogar på tisdag när jag kommer hem.



cpbild på mig och syster
puss

Kommentarer
Postat av: michelle

saknar dig älskling!

2011-07-31 @ 22:03:02
URL: http://michellelindh.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0