HEMMA

hej på er, nu har jag inte bloggat på två veckor, haha! men nu ska jag blogga mer, när jag är hemma. idag vet jg inte vad jag ska göra, imorn drar jag till nattis, sover där. och åker ut till arkö på fredag, för att jag jobbar i helgen, wihu. kan ju berätta lite om vad jag har gjort.. vi har haft någon som heter 'barnens dag' i arkö, låter kasnke lite töntigt med då åker vi banan, ring och vattenskidor osv bakom båtar, men bananen är roligast! har även solat lite, men inte den senaste veckan när de har varit pissväder, och jobbat en hel del har jag också gjort.
nu ska jag dunka musik och städa mitt rum, sen ringa nattis.
mer update kommer ikväll, puss


Kommentarer
Postat av: julia

kan vi ses på onsdaaaaaaag<3

2011-07-18 @ 18:20:30
URL: http://jullebullesbloggis.devote.se
Postat av: Anonym

Tjejen som skulle blogga oftare!

Vad hände med det? :Ppp

2011-07-25 @ 16:24:28
URL: http://idabigell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0