underbara....

...fredag! äntligen funkar det att blogga här igen, har dock bytt namn på bloggen så nu måste jag börja om..
igår så skulle vi somsagt tälta.. gock det bra? nej.
först bada vi, gick till mig och packa, bädda allt och gjorde det asmysigt där inne, handla massa godis och cola, vadå tjocka? sen gjorde vi masa videos som kanske kommer upp här senare, det beror på hyr pinsam den är...
sen skulle vi sova vid 2 och då vill människan gå in, så vi gick in vid strax efter 2, tog oss en macka och la oss, klockan 9 väcker fia mig och vill gå ut i tältet och sova, vi sov inte, vi badade ;) idag har vi bara chillat som fasen, snart ska jag packa lite inför helgen, drar till arkö. kommer hem på måndag för att vi ska fira min kusin, sen åker jag till arkö igen tror jag, eller så sover jag hos fia, har inte bestäääämt mig....



jag tror det åskar.. jag är rädd

Kommentarer
Postat av: julia

själv så har man sovit i ca 3 timmar, i värdens varmaste säng...<3

2011-07-01 @ 13:27:43
URL: http://jullebullesbloggis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0