all my scars are open

Tja på er, har somsagt färgar håret för er som missat det, och nej, ni har inte fått något resultat & det är för att jag inte har haft någon tid allt till att fixa en bild åt er! men det blev inte så jättestor skillnad, lite rödare & mörkare innan bara.

igår kom jag hem från michelle vid 10 på mprgonen, haha. för hon skulle till sin skola och ha utställning, kul. och jag åkte hem & sov ett tag till, sen åkte vi till min morfar som är sjuk.. sen träffade jag nattis, och hon sov här. vi gjorde inget speciellt, faktiskt.
det värsta är ju bara att vi deckade redan vid 12 igår & vakande halv 1 idag, alltså nästan 13 timmasr sömn, sen åt vi frukost & somnade igen vid 1 & vaknade 3. så hur ska jag kunna sova sen?!? det kommer jag inte.

Just nu gör jag ingenting, jo, lackar på att min spotify inte funkar & måste plugga snart... lovely


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0