att gilla sin egen status, är som att high-fivea sig själv

hej på er, vi tänkte faktiskt göra ett videoinlägg igårkväll, men det blev inte av, för att.. ehm, vi skulle testa ett "cirkustrick" och ha ett ben på varandras axlar, det gick bra till en början, sen ramlade michelle bakåt, in i mitt fönster & klockan var tre på natten, jag undrar hur många vi väckte, ändå kom ingen in till oss & frågade hur vi mådde, dom sov väl antar jag..
just nu sitter vi här & min pappa lagar mat, hungriga tjejer. sen ska michelle på tränig & jag ska in till stan med la familia & lämna in mobilen på lagning :(
bloggar mer lite senare. PUSSEN



bild för någon månad sen, älskar dig

Kommentarer
Postat av: Frida Lesonen

Fin blogg :)

2011-11-20 @ 17:51:08
URL: http://fridalesonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0