ett leende betyder inte alltid att du är glad

godmorgon, mitt smarto som sover till nästan halv ett & ska lägga mig i allafall rätt skapligt idag för att ens klara skoldagen imorgon, men det var ialafall riktigt skönt att sova ut! hehe.
vid kvart över 3 möter jag sofi & vi ska hälsa på släkten lite, sen får jag se om vi gör något efter det, men det återstår väl att se..

just det, jag bloggade väl ingenting igår? sorry for that men jag hann verkligen inte, eller jo, men jag hade väl ingen vilja till att göra det. igår var jag bara hemma, spenderade kvällen med min syster faktiskt! första kvällen hemma på över en vecka, wonderbart.
vi hörs när vi hörs & här får ni en bild från förrförra året!



syster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0