give me that wonderful smile again

TJA! sitter och lyssnar på musik, lever! vet ni?! vi är helt klara med musikvideon, så den kommer upp här snart, när vi "får" lägga upp den, men vi kanske ska ändra om några smådetaljer eventuellt, så håll utkik, för den kommer upp snart, hehe. efter skolan drog vi hem till sandra, och gjorde klart det, sen träffade jag nattis, vi gick omkring lite & snackade om allt mellan himmel & jord. jag älskar dig bästavän!
imorgon har jag inget planerat, tror jag? antingen hemmakväll, eftersom jag & fia ska på gymnasiemässa på lördagmorgon kl 9, helt sjukt att dom måste ha sden så tidigt, men whatever, sen efter det så kommer sofi hit, duktiga vi är som ska vara barnvakt hela lördagen, japp. det börjar bli ett långt inlägg för att vara jag, haha!
men nu vet ni vad jag har gjort & ska göra. bloggar kanske imorgon innan skolan. underbara fredag



gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0