plugg

rubriken talar om vad jag gör just nu. engelskaböckerna anfaller mig.. helt seriöst. men jag behöver rätt så höga betyg för att komma in på mitt förstahandsval på gymnasium, och då behöver jag vg/mvg i ALLA ämnen..

nog om skolan & betyg. dagen var seg. väldigt seg. men nu är den snart över & jag längtar tills jag får sova sen, för sover jag nu kommer jag vakna inatt typ & vara pigg = inte bra! så jag ska hålla mig vaken. och fortsätta med engelskan i några år till..

imorgon har vi lite sovmorgon, vi ska vara på stadsbiblioteket klockan kvart över 9. sen lunch & tre lektioner, sen är det helg!!!!!!! wonderbart, eller vad? träffar min lilla ängel imorgon, som fyller år på lördag, grattis bästavän!
nu ska jag fortsätta plugga, det behövs! PUSS BABES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0