saknar dig asmycket, längensen vi sågs, spyhot på fredag?

tja, rubriken gjorde min kväll igår. oh, herregud! anyway skolan var bra, eller Moas egna gympalektion var grym, fast jag skar upp handen på en glasbit som låg på golvet i idrottshallen, jag vet inte ifall det sitter glas i handen, men det tror jag inte. idag ska jag.. inte göra någonting, har ingenting planerat i veckan förrän helgen, då jag träffar nattis på fredagkväll & michelle på lördag, sover där eller här. SPYHOT!!!!!!

right now: pratar med felicia & är bara helt slut, inte bvara pågrund av gympalektionen, bara allmänt. ögonen strävar neråt.. åh!

bloggar kanske lite senare, ett kort-jag lever-inlägg. nu ska jag fortsätta prata med min sjuka vän. ciao



HAHAHA, inte alls gammal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0