what you doing? meet me in the corner?

ojoj, här har det inte bloggats på ett par dagar, men skolan tar mitt liv typ. men jag måste faktiskt erkänna att det var skönt & relativt kul ändå, & mina vänner som lyser upp mina dagar!
just nu sitter jag & gosar i min fleecefilt & fryser. & snackar med bästavän, imorgon blir det zumba tror jag.
HAHAHA förut ringde julia mig när jag låg & halvsov & sa något om oskar & en snarkande gris (????) men jag tror jag fattade vad hon menade, eller? ae, får prata med henne sen!
vill ni veta en sak? jag fick ett foto av min farfar i söndags, och den bilden visar min släkt för hela fem generationer sedan, sjukt! iallafall, hehe... nu ska jag fortsätta med det jag gör, alltså ingenting.
puss



och just det, michelle åker till Lettland imorgon, på cirkussak, lycka till älskliiiiiiiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0