you told me what to do, and now?

tjena gullisar! har inte varit på duktig på att blogga senaste tiden, men det är för att jag inte vill tråka ut er med mina extremt tråkiga inlägg, men jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan! dagen var helt okej, träffade nattis förut, kom hem för en halvtimme sen och ska snart skriva klart det sista på spanskan.

lider med michelle som har varit sjuk i en vecka & har alla möjliga sjukdomar på samma gång, bland annat så brinner det i hennes öron, scary.. men krya på dig syster!

imorgon åker jag till maxi med nattis efter skolan, eftersom människan ska till Thailand nästa vecka, åh! så hon ska köpa bikini & jag behöver lite nya saker jag med.. vi hörs imorgon, puss



eftersom fia la upp världens fulaste bild på mig på hennes blogg.. tagen igår om ni ville veta, eller...? bästa du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0