drop it low

hej på er, har världens blogglust just nu, hihi! igår drog nattis vid 12 för hon skulle till stan & hämta sin mobil & så.. jag duschade, och fixade mig lite, sen åkte jag till stan och mötte upp michelle och vi sprang till statsbiblioteket för att hinna med bussen, för vi skulle till hennes mormor & morfar & grilla korv! och mitt hår luktar fortfarande asäckligt, för det blåste så mycket, så det kom massa röklukt i håret, så snart ska jag hoppa in i duschen!

imorgon börjar ännu en vecka på praon, sen en vecka lov på det, wonderbart!
igår tog jag & michelle massa fina höstbilder, eller fina vet jag inte.. men jag glömde kameran hos henne, för imorse skulle jag till min morfar vid 1 & vi kollade buss, så fick jag lite bråttom, men jag hann, men inte kameran.. så ni får en bildbomb imorgon, för michelle ger mig kameran när vi lunchar imorgon!
ni får en sketagullig bild sålänge...




älskar att fia har vaseline i hela ansiktet.. älskar dig bästavän!



Kommentarer
Postat av: fia

jo men söt, älskar dig bästavän <33333333333333333

2011-10-23 @ 20:23:58
URL: http://saxinder.devote.se
Postat av: Jaanisbananis

Knasfior..... Höhö!

2011-10-23 @ 22:04:51
Postat av: Anonym

2011-10-23 @ 22:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0