filmar musikvideo

hejsan, vill bara påpeka att det är typ 5 minusgrader ute, men jag överlevde. kom hem från nattis fr nån kvart sen, vi har ätit pizza, skrattat och kollat på film, asmysigt. hatar att vi inte kan ses lika ofta nu, men som tur är bor du nära!

idag har jag varit i svärtinge med mina fina vänner, haha stackars andrea's familj som fick släppa in alla oss, vi var typ 15 pers, inräknat med att dom hade andra gäster med,haha. men kul var det, och vi fick relativt mycket gjort.
efteråt, skulle vi ta bussen hem, men kom det någon? - nej. så vi fick ringa Linas mamma, så hon kom och hämta oss, lämnade av mig & nattis vid la pizzeria, köpte pizzan, sen hem till henne. kom hem därifrån typ nyss & nu ska jag nog ta en varm dusch, för jag fryser som en idiot!
hörs imorgon, peace
och just det... jag tog en massa bilder idag, men dom lägger jag upp imorgonbitti, för jag orkar inte lägga in dom på datan nu osv, men ni får er ett gott skratt imorn, I promise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0