frågor

oj... har jag tråkigt? hehe, ja det har jag!

Åtta saker om dig själv!

1. Är du singel? ja..
2. Är du lycklig? oftast, ja
3. Är du uttråkad? ja, annars skulle jag inte göra det här..
4. Är du ledsen? nej då.
5. Är du italienare? haha nej..
6. Är du cooling? ja, ni skulle bara veta...
7. Är du från irland? ja, det är klart!
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? yes

Åtta saker om ditt kärleksliv!

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jag gjorde det en gång..
2. Har du någon gång blivit sårad? ja, det har jag
3. Har du någonsin tänkt på samma kille samma natt flera gånger? tusen gånger
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? ja
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? -
6. Har du haft en hemlig beundrare? ja, det har jag faktiskt, hehe!
7. Är du kär? inte kär. eller.. jo..
8. Vill du gifta dig när du blir stor? ja!
1. Kärlek eller lust? hehe vad är lust? vilket sammanhang? kärlek!
2. Hår eller ögon?  beror på, men ögon tror jag.
3. Katter eller hundar? KATTER!
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?
5. Tv eller internet? få bästa vänner.
6. Coca-Cola eller Pepsi?  hehe pepsi
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? beror helt på.
8. Pengar eller lycka? det går faktiskt inte att välja.
9. Dag eller natt?  night!
10. Msn eller mobil? msn i mobilen? (a)
Tio "har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?  njaae...
2. Brutit ett ben?  nej, jag är försiktig, he he!
Tio saker, två alternativ!
3. Gjort nåt du ångrar?  vem har inte?
4. Hoppat Bungee Jump?  jag tror det, jag kommer inte ihåg.. men i öland tror jag att jag gjorde det!
5. Ljugit för någon du tycker om? det tror jag inte
6. Ätit en hel tårta? tårta? spyr...
7. Gjort bort dig offentligt? om jag har?!
8. Velat bli tsm med ditt ex igen? en av dom ..
9. Gråtit när ett husdjur dog? nej?!
10. Velat försvinna?  ohja!
Tio senaste!
1. Telefonsamtalet du gjorde?  till elin!
2. Telefonsamtalet du fick?  michelle ♥
3. Personen du var med senast? sofi.
4. Roligaste grejen som hänt senast?  när jag gick in i en klädhängare med huvudet förut, skulle kolla mig i spegeln & sågf inte att det var en ställning brevid mig, gick in med den med huvudet, hehe...  
5. Personen du sms:ade? jonathan 
6. Du kysste? hemligt.
7. Du senast skrev till på myspace/facebook?  hanna babe :*  
8. Du kommenterade? elin..
9. Du tillbringade natten med? min underbara kudde..
10. Du kramade? sofi, hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0