geastblöug

Hejsan hejsan Rebeccas säkert 1000 läsare, jag lovade på vår vänskap att inte titta, så jag vet ju inte hur många ni är! Sitter här, chillar lite granna! Ni kanske tänker nu - undrar vem denna konstiga cepeknöl kan vara? Jo men visst serni, det är jag, SARA! Jag är en assnygg, skitsexig & superhet tjej på 14 somrar. Jag har känt Rebecca sedan ett par år tillbaka, vi har verkligen underbart roligt när vi är med varandra! Men nu tänker ni säkert - varför ska vi behöva veta detta? Nae, ni behöver inte få veta vår vakgrund. Jag vill bara säga att hon är världens underbaraste männsika, & jag saknar henne ENORMT mycket! Här får ni ett par skitheta bilder på mig. PUSS!
Om ni har lust, så får ni kika in på min blogg : http://sssaraaandersson.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0