hårfärgning

hej mina fina, älskade bloggläsare! sitter just nu i michelles säng med michelle, har precis färgat håret, chokladbrunt. tack älskade du! bild får ni imorgon! sover här inatt, och imorgon ska hno skicka hem mig för hennes andra väner kommer............................................................................................. aja, that's life.
imorgon träffar jag sofi, vet inte vad vi hittar på, & på söndag ska jag sova hos nattis, sen vid 12 på måndag drar vi till eneby & möter upp la bruds, åker till svärtinge och filmar & det kommer komma upp en hel del sjuka bilder med! håååååll utk
japp, nu har vi käkat också, började med det här inlägget för typ en & en halv timme sen, och nyss fes michelle som en katt.. aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv.... HAHHAAHHAHAAH
känner att dethär inlägget blev vääääldigt seriöst, nu ska jag sluta! PUSSSSSSSS



typ 3 månader gammal, men jodå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0