kan vi inte gå ut & frysa lite?

tja på er, sugande uppdatering, jag vet. ingen ursäkt. kom precis hem från stan. igår sov jag ju somsagt hos michelle, vad gjorde vi? jag färgade hennes hår. från rött till mörkbrunt/rött/svart, sketasnyggt! ska själv färga håret nästnästa vecka, färgar dagen innan jag klipper mig så får jag bort det slitna då, asbra, ska färga mörkare & rödare.
idag har vi varit på badhuset, haha. det var minst två år sen jag var där senast, vi bara kände för att åka dit, dock hatar jag allt konstigt folk där, men aja, lever bara en gång.
åt nyss mat & min syster kommer in & frågar om jag vill ha mat? jag är rädd.
ikväll ska jag göra ingenting. riktiiigt underbart när man aldrig är hemma. imorgon träffar jag babe, blogar mer imorgon, PUSS



ditt hjärta är av rent guld, du är bäst mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0