mí corazon

hej på er! eller godmorgon... har precis käkat frukost & ska snart fixa mig, sen till maxi med kusin.
uppdarteringen har varit sämst i helgen, jag har inte haft tid. i fredags sov min älskling jenny här, vi gick på bio & såg crazy, stupid, love det var bra, men hur mycket kollade vi? haha... vi vaknade igårmorse av mitt alarm, klockan 10 skulle vi upp, underbart. nej. men jag skulle ha dansuppvisnig, & jenny åkte hem. haha dansuppvisningen blev ju asbra, verkligen. jag, emelie & angelica fick stå långt bort så vi inte ens hörde musiken, asbra! sen åkte jag till sofi, som fyllde 17, kom iallfall hem runt 1 & då orkade jag inte blogga, för mina fingrar var is! hehe.... snart ska jag fixa mig somsagt, måste köpa lite grejer. bilder på köpen kommer senare. pussen 

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0