vadå jag har tråkigt?

1. Hur gammal är du om fem år?
hmm... 20

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Elin

3. Hur lång är du?
165 typ..

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
hur många lingon finns i världen? eller heter den så?

5. Vem ringde du senast?
michelle

6. Vem ringde dig senast?
michelle, haha

7. Hur löd dmet senaste sms:et du fick?
okej :d vad bra! ja, det måste vi! <3 , från michelle

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
SMSA, fast det beror på vem man snackar med, ibland är det skönare att prata.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
gifta.

10. När såg du senast din mamma?
igår erftermiddag, serniiiiii

11. Vilken ögonfärg har du?
blå/grön

12. När vaknade du i dag?
vid 11

13. Vilken är din favoritjulsång?
öhm.. kommer inte på någon 

14. Vilken är din favoritplats?
på bryggan i arkösund, hemma

15. Vilken plats föredrar du minst?
skolan ibland

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
egen lägenhet, pojkvän, massa mer....

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
haha.. att en megastor dinosaurie jagade mig varenda natt, jag gjore allt för att få vara vaknen ett par extraminuter på kvällarna när jag var lite, för jag vill inte somna & bli jagad av dionsaurien.. HAHA

19. Hur stor är din säng?
vanlig. vet inte exakt

20. Har du stationär eller bärbar dator?
bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
tshirt

22. Hur många kuddar har du i sängen?
tre

23. Hur många landskap har du bott i?
34575443

24. Vilka städer har du bott i?
norrköping.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
vet inteeee

26. Är du social?
oftast, ja
27. Vilken är din favoritglass?
sandwich, skruven, BEN AND JERRYS

28. Vilken är din favoritefterrätt?
glass, bullar

29. Tycker du om kinamat?
ÄLSKAR*

30. Tycker du om kaffe?
verkligen inte

31. Vad dricker du till frukost?
juice

32. Sover du på någon särskild sida?
nej, eller.. asså nej

33. Kan du spela poker?
jaaadå

34. Tycker du om att mysa/kela?
who doesn't?

35. Är du en beroendemänniska?
nej.. eller det beror på vad det är, men det är väl aldrig något allvarligt

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja.

37. Vill du ha barn?
ja!

38. Kan du några andra språk än svenska?
engelska, spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
nej... hehe

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
havet!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder, nöjen

42. Äger du dyrbara smycken?
ja, ett.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
desperate!

44. Kan du rulla med tungan?
tror det, haha

45. Vem är den roligaste människan du känner?
finns inte bara en, nästan alla mina vänner får mig jämt att skratta.

46. Sover du med gosedjur?
haha, ojaaa, varje natt!

47. Vad har du för ringsignal?
den vanliga

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
ja, en kjol som min farmor sydde till mig, som jag hade på mig på mitt första danstävling-SM när jag var 8.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
en kudde

50. Flirtar du mycket?
ehm, sådär

51. Kan du byta olja på bilen?
a, för jag har ju en bil också..

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
men nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?
"en komikers uppväxt" skoluppgift...

54. Läser du dagstidningen?
naae

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
nej

56. Dansar du i bilen?
antar att det är lite svårt..

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
east

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
något i skolan antar jag

59. När var du i kyrkan senast?
oj.... många år sen

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
är* vet inte, har flera

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
en natt.. det räcker!

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
min katt.. han gav mig ett fint rivmärke, TACK!

63. Vad lyssnar du på just nu?
just nu.. set fire to the rain - adele

64. Har du varit med i tidningen?
ja, det har jag. flera gånger med dansen, intervju, sm var på tv också, hehe. 

65. Vad är det konstigaste du ätit?
vet inte..

66. vem träffade du senast?
mammi

67. Vad är det för färg på din tandborste?
vit & svart

68. Hur imponerar man på dig?
haha! får gärna se lite bra ut, snäll, ärlig, inte för ego...

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
oftast michelle, henne får jag dom bästa svaren ifrån

70. Har du någon piercing?
öronen.. haha

71. Din största vinst?
200 spänn

72. Civilstånd?
singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
facebook, massa bloggar

74. Är du fåfäng?
nja

75. Ångrar du någonting du gjort?
mest sånr jag vill göra men inte vågar, finns en del saker jag gjort som jag ångrar, ja.

76. Hur gammal är din pappa?
38

77. Vilket är ditt drömjobb?
något inom vården.

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
åka utomlands, men det kan man ju inte göra varje dag direkt

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
katter..

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
-

81. Svär du ofta?
nejdå

82. Sverige när det är som bäst?
skärgården

83. Kan du åka slalom?
tror inte ens att jag ahr gjort det...

84. Vad har du ätit i dag?
macka... mat snart

85. Vad har du för utbildning?
haha, ingen än

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
hmm.. jag vet faktiskt inte

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
haha mina tänder..

88. Vilken är din bästa egenskap?
är oftast glad

89. Vilken är din sämsta egenskap?
hmm... glömsk, dåligt tålamod

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
no clue

91. Saknar du något?
ja!

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
ja! iallafall min..

93. Vad gör dig ledsen?
när folk går bort, svek...

94. Vad gör dig glad?
mina vänner, sånt som får mig att må bra.

95. Har du varit gift eller förlovad?
för många gånger

96. Vad ska du göra i helgen?
filma muikvideo, träffa vänner.

97. Vad är det knasigaste du gjort?
det tar jag inte upp här..

98. Vad har du för laster?
haha, vad betyder det?

99. Vem är din förebild?
ingen.

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
ÄTA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0