svar på frågestund

julia aka juchert om FRÅGESTUND:
hur många läsare har du
hur grym är jag på en skala 1-10
vilka bloggar läser du
hur vig är du ;)
är du kär i nån becciseeeeeen?


pusss


svar
+det är olika från dag till dag!
+hmm.. 10, hihi
+masssaaaaaaa, kan länka i nästa inlägg!
+ganska vig, hihi!
+haha, inte riktigt kär...
 pusss


Alexis om FRÅGESTUND:
+Vilken är din favoritfärg?:)
+Vilket ämne tycker du sämst om i skolan?
+favoritfilm?
+vad skulle du göra om du vann en miljon ? :)
svar
+ gul, hihi.
+ matematik
+ har många just nu, kan inte välja!
+ shoppa ihkäl mig, resa, leva livet!



LIINA om FRÅGESTUND:
vad är det värsta som skulle kunna hända dig?
hur grym kommer inte vår musikvideo blir???!!
vilken är din favoritgodis?
skulle du kunna tänka dig att sova ensam i ett rum tillsammans med en elefant?

svar
+ vet inte riktigt, att någo som står mig nära dör, eller något!
+ den kommer bli grymmast!!!!!
+ CENTER
+ ehm, om elefanten var snäll, ja! ;)




jennyyyy om FRÅGESTUND:
nämn 6 av dina närmaste & varför just dom!
 
svar
+ klassen, alltså som jag umgås med, dom räknar jag som en, hehe.
+ nattis
+ michelle
+ sofia axinder
+ DU
+ amanda

jag valde dom för att dom alltid finns där när man behöver dom, dom får mig alltid att le när jag mår som sämst, dom lyser upp mina dagar!



Lovisa om FRÅGESTUND:
Vad tycker du om mig? :D
 

svar
jag tycker att du är en tjej som alltid är glad, ser allting positivt! har dock inte känt dig så länge, men det går att ändra på! just det, jag förknippar dig med ordet " tjoho" haha, bästa!




fanny :D ([email protected]) om FRÅGESTUND:
hur länge har du bloggat?
följer du några speciella bloggar? :D
 


svar
+ jag har bloggat i ungefär 2 år, men inte hela tiden på den här bloggen!
+ ja, alla mina vänners, och en del modebloggar! :)




Ella ([email protected]) om FRÅGESTUND:
Vad är du allra mest rädd för?
Hur länge vill du leva?
Vad gör dig gladast?
Vad gör du oftast på fritiden?

Nu kommer jag inte på mer, men måste bara säga att du är jätte söt! Och att vi kanske borde ses någon dag? Puss :)
 
svar
+ att jag ska få cancer eller någon anna sjukdom, förlora någon, bli rånad HEHE
+ så länge som möjligt, men inte tills jag är för gammal & inte kan prata, gå eller äta själv!
+ mina vänner, familj, humor & spontana saker!
+ träffar kompisar, tränar!

detsamma ella, det får vi ta & göra! puss :)




sara om FRÅGESTUND:
du nu äre så att jag saknar dig kvinna,
vart håller du hus nuförtiden ? ♥

svar
jodu.. lite överallt, saknar dig med bruden! ♥




Nääätttizzzz om FRÅGESTUND:
Hejsan:D!
Hur mår du nu?:)
Hur många läsare har du?
Om jag skulle dö skulle du bli ledsen då?:O(haha vet inte vad jag tänker med)
Choklad eller lakris?
Vilket skulle du inte kunna klara dig utan mobil eller fb?
<3


svar
men tja!
+ just nu mår jag jättebra!
+ somsagt, olika från dag till dag!
+ jag skulle falla i depression ( stavning )
+ det beror på, men oftast choklad.
+ jag kan inte leva utan någon av dom!
puss ♥




amanda om FRÅGESTUND:
- nämn några av dina närmaste vänner och varför just dem ?
- vad faller du hos när de kommer till killar ?
-vad tror du om din framtid ? puss :* <3


svar
+ mina nämaste vänner nämnde jag lite ovan, och just dom för att dom är mina bästa liksom! :*
+ han ska vara snäll, bry sig om mig, snygg, & allmänt bra, hihi!
+ jag vet inte riktigt vad jag tror om min framtid, men jag vet vad jag vill! jag vill bo i en fin villa, men man & två eller tre barn, rika ska vi vara också, hihi! vi ska leva det där perfekta livet som man ser på tv, göra saker med familjen & bara leva livet liksom! puss :*





michelle lindh om FRÅGESTUND:
Vad äter du till frukost på morgonen?
Brukar du åka pulka på vintern?
Om du fick vara ett djur för en dag, vad skulle du vilja va då?
Hur mår du nu för tiden bettan?
Vad skulle du göra om du såg en elefant springa mot dig?
Har du bra betyg i skolan?
Vad gör du helst på fritiden?
Brukar du läsa min blogg?
Vilken är din favoritfilm?
Vill du komma på mitt 50-års kalas?

NU KOMMER JAG INTE PÅ NåGOT MER, PUSSSS ÄLSKAR DIG!!


svar
+ ae, oftast spenat med kobajs, vem gör inte, liksom?!?! nae, men macka elller fil typ!
+ jadå!
+ tiiiiiger
+ jadu bertibert, jag mår bra! åldern har tagit över mitt liv lite, men det rullar på, huvudet upp & fötterna ner som man säger!
+ springa mot den & ge den en elefantkram!!!!
+ jadå!
+ somsagt, träffar vänner, tränar, lever livet
+ ja, det är klart!
+ mååånga!
+ ja, det vill jag, kära syster!
   ÄLSKAR DIG!!




hanni ([email protected]) om FRÅGESTUND:
Hey baaabe!

Varför är du så söt? ;)
Hur många gånger har du varit kär på riktigt?
Namnet på det senaste haffet? ;)
Hur gammal är du exakt? Iallafall jag har levt 5543 dagar.
Ska vi ses snart?!
Saknar dig, och älskar dig. xoxo


svar
hej babe!
+ du som är söt!
+ 3 gånger. 
+ haha hanna... hemligt! 
+ 15 år, några månader & några dagar.. har ingen miniräkare tillgänglig, hähä
+ ja, det tycker jag! 
   saknar & älskar dig också hanni! puss 





bella om FRÅGESTUND:
vad skulle du helst velat ha en hund eller katt?
vilken hårfärg gillar du mest?
vilken mat e din favo?
vad e ditt favodjur?
ditt favoplagg?
kan vi ses snart???<3<3
varför e du så jävla söt och underbar?? <3<3

 

svar
+ har redan en katt & det står jag fast vid!
+ rött!
+ tacos tror jag! eller thai
+ katt
+ vet inte riktigt!
+ ja, det är klart!
+ du är gullet! :)





alexandra om FRÅGESTUND:
spelar du någon sport?
vilken i så fall?
vem är din bästavän?
är du nöjd med dig själv?
varför är du så jävla snygg!?
vilka killar faller du för?
hoppas de räcker, puss <3



svar
+ ja, jag dansar!
+ ja, dans hehe
+ nattis tror jag
+ jadå, eller man ska lev istället för att klaga! :)
+ du är snygging!
+ såna som kan visa känslor & bryr sig. snygga & allt dedär!
   puss <3




evelina om FRÅGESTUND:
vi borde ses snart eller? <3
vet inte vad jag ska skriva sniggo, saknar tiderna med dig! <3

svar
+ja, det tycker jag!
+ saknar också tiderna hjärtat! <3






johanna om FRÅGESTUND:
hur äre att vara störst på skolan?
vad har du tänkt att du ska söka till gymnasiet?
vad är din favoritfärg?
cola eller vatten?
så kommer inte på mer, hehe varsågod :)
kolla gärna in min blogg, hehe (a)


svar
+ det är najs!
+ samhäll - haga
+ gul
+ det beror på! 
   de ska jag göra! :)





lovisa&julia om FRÅGESTUND:
1.vart tar myror vägen näre regnar ?
2.Va göru ?
3.hur mår du ?
4. va ska du göra efter detta ?
5.vilken radiokanal e bäst ?
6.gillar du köttbullar ?
7. varför e du så söt ?!?!??!!??!?!!?!?!?!?!?


svar
+ haha, jag vet inte.. :( 
+ chillar! 
+ inget typ, sova snart, hähä
+ east fm 
+ ja, det gör jag! 
+  ni är gullisar!






sofia om FRÅGESTUND:
vad gör du på din fritid?
varför är du så underbar för?
loveu bästa



svar
+ somsagt, dansar, träffar vänner, lever livet!
+ du är underbar hjärtat!
   loveu <3






sara om FRÅGESTUND:
nämn dina 2 närmsta vänner, och 2 du hade bra kontakt med förut, men vill ha tillbaka <3
 




svar
+ nattis & michelle!
+ alltså du & jag snackade mycket emr förut, när vi träffades så mycket i arkö och så.. sen har vi inte snackat lika mycket, men vi har ju bsolut inte tapapt kontakten! felicia k!







FessanElin om FRÅGESTUND:
Hej Räbäka!

1.Vi får ta och ses snart , eller hur?! :D
2.Tycker du om gröna eller röda äpplen????
3.Tycker du om någon just nu? :D
4.(härmar dock lina meeeeeeeeeeen) Våran musikvideo kommer vara bäst, eller hur?!!?
 

svar
men tja fälisia!
+ ja, det var ju över en vecka sen!!! :(
+ g r ö n a
+ nja..
+ den kommer bli grim! :D







Ida lo om FRÅGESTUND:
Hur många läsare har du?
Gillar du glass?
Gillar du att plocka svamp?
Visst är jag inte så kort som alla säger att jag är?
Kan du börja videoblogga? :D
heheeeeeeh love you
 



svar
+ somsagt, olika från dag till dag!
+ om jag gör?!
+ det luktar så äckligt & jag äter det inte ens, så nej... (a)
+ nejdå.. 
+ kanske! 
   love you! 








Anonym om FRÅGESTUND:
är jag en bra vän ?
 


svar
+ ja elin, det är du! :) 




Hoppas ni är nöjda med svaren! puss 
   
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0