we found love in a hopeless place

sitter i mitt rum med min kära syster & dunkar musik, hihi. sofi gick precis hem. nu snackar jag med nattis i tele, och vi ska ses imorn & jag ska sova där! på måndag blir det svärtinge, det har jag redan berättat, men ändå!
nu ska jag snart kolla på en film & sen sova.. hehe jag veeeet, men jag somna vid 4 pågrund av michelle onepiece, haha... hjärtklappning. iallafall, & vaknade 10. så jag känner att ajg verkligen behöver sova.

iallafall, nu har jag färgat håret, blir ingen bild idag heller, men imorgon innan vi drar till stan kanske jag slänger in en bild. nu ska jag lyssna på musik lite till för det är så underbart, sen film! hihi, mys.




åh, världens finaste film....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0