afs

tja, bloggade lite snabbt i förrgår kväll. inte så bra uppdatering under helgen men i fredags sov michelle här & jag hos henne igår. vi träffade nattis på stan igår vid 2. jag köpte ett par byxor & en kalender bara. gick runt ett tag, sen tog jag & michelle bussen till henne, sov som små svin på bussen, trötta tjejer! och vaknade typ två sekunder innan vi skulle gå av, snacka om tur, vi kunde ha sovit och hamnat typ i finspång eller något.. sitter just nu och snackar med bröder, ska snart dra på någon film, för jag har typ blivit överförkyld igen.. imorn är det träning som gäller ganska så direkt efter skolan, hihi najs! hörs imorgon. later



du försvinner, men ingen märker att du är borta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0