allrafinaste syster

( jag och michelle åker förbi en "skog" )
jag - åh, kolla vilken hög vass!
michelle - mamma, är det där vass?
michelles mamma - nej? det är energiskog
båda - ASGARV!

hahahahahaha, jag dör! men det såg fakstiskt ut som vass, jag lovar.
kom precis hem från älskade storasyster, igår chillade vi och hade det redigt nice, skrattade som aldrig förr!
Jag älskar dig allrafinaste syster.
snart ska jag ta spårvagnen till klockaretorpet och möta jenny, eller nej! vi skulle mötas på stan, sen till henne. tihi.
himlen är randig :o men aja, nu ska jag packa om lite, och sen dra mig mot stan!
ha det bäst, glöm inte flytväst!


Kommentarer
Postat av: michelle

jag älskar dig med allrafinaste syster!

2011-09-03 @ 14:40:22
URL: http://michellelindh.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0