but my body don't lie

idag har jag gjort lite allt möjligt. först skola. sen en stund med fia, ÄPPELKRIG! sen hem och åt lite sen vidare till stan med underbara sara, gick omkring lite, träffade julia, ida & sabina! och så satt vi på rece i en kvart och vänta på hennes buss, och sen åkte jag hem & kom preciiiis hem, nu sitter jag här vid min underbara dator och här sitter jag fast ett tag! fast... jag är hungrig, hehe.

lite dålig humor såhär nu då..
mamma - men alexandra la du den rena tvätten i tvättkorgen?! jag ska ju hänga uppden här på tvättstället!
alexandra - oj, jag gick fel, hehe!
mamma - IQ FISKMÅS ASSÅ!

HHAHAHAHA, dör..... det gjorde min kväll. och sara förstås.
nu ska jag fortsätta lyssna på underbar musik. älska livet. later




titt på människan, ganska underbar sådär. älskar dig hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0