för jag kommer aldrig låta dig få se mig svag

hejsan! mitt öra är väldigt varmt efter att ha snackat med michelle i en timme, & mitt internet har inte funkat sen igår, men det var säkert något med att dom byggoer om våran tvättstuga, då kan någon kabel kommit i kläm? eller? hehe.
kom hem från felicia vid 7, vi har varit ute ett tag, sen drog vi till henne & dunkade musik & kollade på massa gamla foton, najs som satan! & imorgon sover jag även där. helt underbart att felicia & jag slutade en timme innan alla andra för vi "kom överrens" om det med henne, bra vi är!
jag ska dra på en bra film & njuta av att det är fredag imorrn, puss!
en bild på min lilla kissr, som säkert hatar mig just nu för att jag väckte honom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0