HIGH FIVE SISTER

tja på er, vaknade för ungefär en halvtimme sen, men inte utav vöckarklockan, för den funkar nästan aldrig längre.. utan jag vaknade av att min underbara familj lät lite & det var ju bara bra eftersom annars hade jag legat här & sovit fortfarande.. igår träffade jag fia, vi gick omkring och virade som vanligt, käkade äpplen.
idag åker jag & ein ner till stan och fotar till bildsaken, sen möter vi michelle nånstans och sen fortsätter fota lite.. sen drar jag & michelle till mig, fixar oss lite & sen träffar robin & christoffer! sen sover michelle här. imorn träffar jag nattis, och ner till staden, sover nog även hos henne imorgon! hihi. men nu kallar frukosten på mig! later

* den är stor, gigantisk, äcklig och SNIGG *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0