hur stavar man till kärlek?

hej. tja. hallå. ja, jag kom hem från maxi vid 7, & har precis ätit. ska plugga no hela kvällen lång. för imorgon har vi prov på atomer & allt det där. men om jag pluggar in det ordentligt & gör mitt bästa så hoppas jag att jag klirrar ett vg, för ananrs.... ja. på fredag drar jag & jenny på bio med pojkarna, sen sover jenny här. på lördag har jag uppvisning på maxi, som jag redan har sagt kom jag på.. & sen direkt till mina kusiner, sofi fyller 17, grattis. hon fyller faktiskt idag om ni ville veta, men vi firar henne på lördag, sen stannar vi kvar där efter "kalaset" så sover jag antagligen där, det var iallfall vad jag & sofi bestämde, ja, för ni vill veta det.
nu ska jag plugga. pussen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0