I have a good feeling

sitter och äter äpplen från förut, ja, ni ska få höra. idag sprang vi på himpa, 4 km. efter det skulle jag och fia gå tillammans hem bara, men det slutade med att vi hamnade vid "äppelgården" kan vi kalla det, där var vi i två timmar, hej ont i magen! vi tog bilder, gjorde en film, haha den kaaaanske ni får se senare, och åt äpplen. haha, sen gick vi till henne & gjorde inbakade flätor på varadra, min kusin lärde mig för ett tag sen, men var det verkligen inbakade? inte fiskbensfläta? haha, jag vet inte, men det blev inte bra iallafall... love you :*
imorn efter skolan träffar jag bästavän, vi hörs imorgon babes! later



längesen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0