långt inlägg..

tja, som somsagt som michelle idag. kul som vanligt! michelle kom hit och så åkte vi till stan, gick omkring ett tag, tog bussen vid 4 till henne och käkade, kolla film, lagade mat vid 22 och sen åt vi den. kyckling, ris & majs!
kollade på mera film, igår hade vi värsta myskvällen! och jag blev rädd för michelle tre gånger när hon bara kom helt vanligt bskom mig, eh, svårt att förklara! och sen skulle vi sova & jag fick värsta hostanfallet...
imorsen vaknade vi först vid halv 9, gick på toa, sen sov vi några timmar till... gick upp nångång efter 5, bra! sen fixade vi oss på en minut och stack ner till bussen & nu är jag hemma. det roliga är att jag inte kommer sova ett piss inatt, gick ju upp för en timme sen, och det är liksom redan kväll.. men jag får väl plugga lite.. det behövs! 
sitter här och är lite sjuk.. men jag ska typ sova tidigt & ta hand om mig själv! 
bilder från igår kanske kommer senare, för just nu orkar jag inte resa mig och hämta sladden..
långt inlägg, undrar hur många som orkar lösa allt.. dock höll jag på med det här inlägget i typ en timme.. byter musik och glömmer bort det, bra! nej, nu ska jag sluta. later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0