no wonder no more

hejsan, haha sitter och snackar med amanda..
jag - vad gör du?
amanda - kollar på fotbollsmatch
jag - nice, kollar du på tv:n eller? ;)
amanda - nej, jag är på fotbollsplan!
jag - huh? aha okej, vilka spelar?
amanda - oliwer & linus
jag - HAHAHAHAHAHAHHAHA

fast sen så var det tydligen så att linus & oliwers LAG hade match, men det säger inte människan så jag tror hon står och kollar på när hennes bröder spelar match mot varandra... HAHA
ja, hej på er! galen helg asså, först i fredags sov jag ju hos michelle, vi hade det fett! och igår åkte jag hem från michelle vid 11 nångång och drog till stan vid 2, mötte jenny, gick omkring, jag köpte en tygväska på tshirt store och sen drog vi till jenny, sen träffade vi några, sen hem.. tack flickor, jag älskar er!  
herrans, dansen börjar imorn, JAG MÅR BRA!
hörs senare, LATER





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0