you should get some of your own

stressig dag. hela klassen hade sovmorgon till 09.40 men jag & hanna skulle stå i cafeterian, snäll du är som kommer för min skull, hjärtat! :* dagen rullade på, hanna drog på teoriprov, andrea stog med mig, hanna kom tillbaka & vi gojrde massa smoothie's, sen gick eller.. sprang jag, hanna & karro till himpa och sprang, sen gick vi tillbaka igen.. kom precis hem, träffade nattis ett tag, ikväll blir det lugnt. trött som bara den.. första fredagen på några månader som jag är hemma, japp. snart ska vi äta kyckling & någon sallad, mums.
haha, folk klagar på att jag aldrig lägger upp bilder, men kamerasladden var borta ett tag.. i min väska..





hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0