i can be your gentleman, anything you want

Hej, jag lever! Ska börja med att be om ursäkt för att jag inte har uppdaterat på hela dagen! Men jag vaknade runt 1 och jag må säga att det var sjukligt skönt att sova ut, haha! Och runt 3 bestämde jag mig för att laga maten som jag ska laga på matprovet i skolan om cirkus 2 veckor! Så vid 6 var jag kalr med det.
Då träffade jag Fessan ett tag, vi gick till skogen & bara snackade om allt mellan himmel & jord!
Och så planerade vi en grej, som ni inte får veta än... ;)

Har inga nya bilder för tillfället. Godiiiiiiiiiiiiiiiis.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Skitfina bilder och blogg! :)

2012-04-16 @ 22:01:13
URL: http://cornelial.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0