långfredag

Fantasifulla rubriker var det, ja! Ni kan ju gissa vad det blir imorgon...
Idag har jag träffat lite vänner, vi chillade mest. Spelade guitar hero, kollade på film & käkade pizza, helt ok!
Kom hem någon gång, duschade & nu ska jag kolla på film. Lame dag. Men imorgon ska vi till min mormor & morfar på dagen, sedan vidare till Sofia, och det kommer bli asnice, kommer KANSKE ta med mig datan, med tanke på att jag stannar där över natten. Men mer om det imorgon.

Jag FUNDERAR på att lägga ner bloggen, för det första för att jag aldrig orkar/ hinner uppdatera & för att jag knappt har något intressant att skriva om. Men mer om det imorgon också.
Har nog inte mod till att lägga ner bloggen efter att ha bloggat på den i över 2 år, hehe.
Men ha det bra. Lateeeer

Eftersom jag har sån bildbrist, så bjuder jag er på en gammal bild.


Kommentarer
Postat av: Anonym

DUMDUMDUMDUMDUM

2012-04-06 @ 22:45:53
Postat av: nattis

lägg inte ner bloggen!!! <3

2012-04-07 @ 13:50:12
URL: http://nnahaliedahlen.blogg.se/
Postat av: Anonym

dat ass

2012-05-05 @ 14:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0