@ trött

Kom precis hem från Nattis, och somsagt så sov jag där inatt. Först drog vi som jag berättade igår, ner till maxi, där jag som väntat hittade ett par jeans. Efter det gick vi hem till Nattis & vid 9 åkte vi till Kungsgatan & hyrde två filmer, The last song & What's your number? Och både filmerna var rätt bra!
Hade ställt in mig på att städa idag, faktiskt, men sen kom jag på att jag gjorde det igårmorse. Gladtjej.

---

Imorgon ska vi hem till Andrea & ha tjejkväll, vilket blir riktigt nice! Vilket också betyder att uppdateringen inte kommer vara den bästa imorgon!
Have a nice day! Puss

Jeans - cubus, 199:-




Och så får ni en bild på världens snyggaste Chris Evans! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0