be happy for what you got, it can be gone tomorrow

Åh! Blir så himla rörd när jag ser alla "Vila i frid"-videos på facebook, bloggar osv.. Tycker så grymt synd om deras nära och kära, tänk om man själv var i den situationen.. Man inser nog inte vad man har förrän man inser att det kan försvinna på bara en sekund. Med detta ville jag få fram att jag är så tacksam över att ha min familj och alla mina fina vänner.❤
 
NEJ, det är inte vackert, men dessa bilder får mig verkligen att le ändå upp till ögonbrynen! LOVE
     
    
    
 
 
 

Kommentarer
Postat av: fiii

AWWWI, love you massa bästavän<3<3

2012-12-06 @ 20:21:13
Postat av: Nattis

Naw, love you bäääästis <3

2012-12-06 @ 22:24:28
URL: http://nnathaliedahlen.devote.se
Postat av: syster alexa

du är världeeeens bästa storasyster becciz♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥´love you♥!♥!♥

2012-12-16 @ 16:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0