NYÅRSAFTON

Hej på er mina fina läsare! Har inte kunnbat blogga pågrund av att vårat internet här hemma har inte fungerat sen i förrgår och och så har jag inte haft tid! 
I förrgår åkte jag in till stan med Michelle och handlade lite sista saker till ikväll, och sen mötte jag upp mina tjejer och vi skulle gå på bio men han i kassan avrådde oss att se den, (får dom ens göra så?) haha, så vi drog hem till Lollo istället. Sov där också. Kom hem igår och gjorde ingenting alls, och nu ska jag snart till spårvagnen för att möta Linda och sen gå till Lollo!
 
Ikväll ska vi först hem till Marika, och sen vid 12-slaget ska vi träffa lite annat folk och sen dra till en annan fest i Lindö, hoppas på en lyckad kväll så hörs vi senare eller imorgon! GOTT NYTT ÅR PÅ ER! 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0