friluftsdag

Heeeej! Kom precis hem från ishallen. Imorse körde jag och några till bågskytte, vilket vi inte ska tala mer om, eftersom jag sög så himla hårt... Sen kom andrea's kusin tror jag det var, och hämtade oss, vi satt 8 eller 9 stycken i en liten saab, det var inte alls trångt..
Sen kom vi till ishallen, käkade, och åkte skriskor ett par timmar, och sen drog vi hem. Dagen var helt okej.

Snart ska jag möta Nattis, vi ska till stan en snabbis, sen vet jag inte vad vi gör. Sånt som märks.
Men nu måste jag avsluta det här lååånga inlägget för att packa upp & byta om osv.. Men jag slänger nog in ett inlägg lite senare ikväll. Stay updated!



Kommentarer
Postat av: bella

gud va fin tjej,hur sminkar du dig? <3 du är riktigt fin och älskar din blogg :D

2012-02-28 @ 15:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0