michelle caroline lindh

Okej, jag har fått som straff att skriva om Michelle. Bara för att jag inte kom till henne idag..
Snäll tjej!

Men Michelle är en utav dom finaste personerna jag mött. Jag vet dock att hon har en/flera/väldigt många skruvar lösa. Men det är kanske det som gör att vi passar varandra så bra? Likheten liksom.
Vi har så sjukligt roligt tillsammans, och med dig kan jag verkligen vara mig själv.  
Och jag älskar att allt pinsamt inte blir pinsamt är man är med dig, för dig kan jag dela allt med. Alla hemligheter, allt roligt & tråkigt. Allt.
För er som vill veta så är Michelle en expert på att skratta. Sen efter en kvart så berättar hon vad det var & då kan hon klämma ur sig "jag släppte mig...." Och då var det inte ens kul. Fast DU är kul, så det blir kul. Och nu babblar jag på utan att få något sagt..
Men det jag borde få fram är att Michelle är min bästavän & syster. Det finns ingen som hon.
Måste-listan:
Michelle är bäst. Hur snygg är Michelle på en skala 1-100? 100! Jag skulle klara mig utan att träffa Michelle under mellan 1-10 dagar.. Men vi snackar ju ändå varje dag. Utan Michelle skulle jag vara Rebecca utan Michelle. Ja Michelle.... Du har en fin kropp...... ÅH JA, jag skulle vilja simma med dig bland sköldpaddor (???). Och Michelle har bytt mobil 4-5 gånger skulle jag tro!
Okej, nu har jag skrivkramp. Hårt straff..
Men Michelle är guldvärd. En vän som henne tycker jag att alla borde ha. Fast bara dom som förtjänar det, förresten! Och jag älskar dig från jupiter och tillbaka 10 gånger! Puss på dig mina fina vän! ♥

                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0